Je hebt bier en je hebt bier. De een heeft liever een Amstel, de ander weer een Heineken en dan hebben we ook nog Grolsch. Persoonlijk laten wij Grolsch altijd wat meer links liggen en kiezen we liever voor een goeie Hertog Jan.
Maar Grolsch is met een nieuw merk gekomen, Kornuit. En nu komen er wel meer merken met nieuwe bier lijnen gericht op bepaalde groepen (jillz o.a.). Maar Grolsch wist onze aandacht te trekken en dat kwam toch voornamelijk door de reclame die ze erbij hebben gemaakt. Vijf mannen die bier aan het brouwen zijn, wij zouden best een eigen brouwerij willen hebben. Heeft toch iets mannelijks. En als finishing touch hadden ze er uiteraard baarden ingestopt. Want wat vroeger Sex Sells was is tegenwoordig Beard Sells. Bijna alle grote modeshows, kledingmerken en zelfs automerken hebben wel een reclame campagne gehad met een baard erin.
Het wordt dus tijd dat we die Kornuit maar is gaan uitproberen… (hopelijk leest Grolsch dit bericht ook en snappen ze de hint…) #kornuit
DE KORNUITEN
Onze jongste generatie brouwers blijft ontdekken. Geïnspireerd door onze 400 jaar oude brouwerstraditie zijn deze vakmannen altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden. Zo hebben ze een bier gebrouwen dat perfect past bij deze tijd. Grolsch Kornuit; een eerbetoon aan Peter Kuijper, de bevlogen brouwer met wie het 400 jaar geleden allemaal begon. Een bier dat verfrissend smaakt vanaf de eerste slok en met een heerlijk zachte afdronk.
ONTDEK #KORNUIT
Kornuit is voor de nieuwe generatie bierdrinkers die durven een eigen koers te varen. Ze staan aan het begin van een beweging. Een beweging vol inspiratie en ontdekkingsreizen. Kornuiten denken niet in grenzen, maar in mogelijkheden. Wij vertellen het Kornuit verhaal niet. Dat doe jij. Dus blijf ontdekken, laat je online zien, gebruik hashtag #kornuit en wees onderdeel van het verhaal!